Skip to main content

Termes i Condicions

Visio general

La nostra politica de devolució: per solicitar la devolucio de l’import de compra, haureu de comunicar-ho 10 hores abans del concert. Si han passat més de 10 hores, no us podem oferir un reemborsament o canvi complet.

Per completar la devolucio, necessitem un rebut o un comprovant de compra.

Un cop rebuda i inspeccionada la vostra devolucio, us enviarem un correu electronic per notificar-vos que hem rebut larticle retornat. Tambe us notificarem laprovacio o el rebuig del vostre reemborsament.

Si se us aprova, es processara el reemborsament i saplicara automaticament un credit a la vostra targeta de credit o al metode de pagament original, en un termini determinat de dies.

Reemborsaments tardans o que falten
si encara no heu rebut cap reembossament, primer torneu a comprovar el vostre compte bancari.

A continuacio, poseu-vos en contacte amb l’empresa de la vostra targeta de credit; pot passar un temps abans que el reemborsament es publiqui oficialment.

A continuacio, poseu-vos en contacte amb el vostre banc. Sovint hi ha un temps de processament abans de publicar un reemborsament.

Si heu fet tot aixo i encara no heu rebut el reemborsament, poseu-vos en contacte amb nosaltres a {adreca electronica}.
Si necessiteu canviar-lo pel mateix article, envieu-nos un correu electronic a info@gong.cat

Necessitar ajuda?
Contacteu amb nosaltres a info@gong.cat per a preguntes relacionades amb reembossaments i devolucions.